Google Ads – rampa de lansare pentru afacerea ta

„Google Ads – Ce mai e și asta? Alte reclame, alte campanii, alți bani…”
Sună familiar? Secretul reclamelor reușite în Google Ads constă în cercetare, copywriting bun și instrumente de măsurare. Primul pas în orice reclamă plătită pe Google este să-ți cunoști clienții, să știi ce-și doresc și ce cuvinte cheie caută adesea pe Google. Aceste keywords (cuvinte cheie) sunt rampa de lansare pentru afacerea ta.

Al doilea pas este licitația. Licitezi mai mult, urci deasupra concurenței, iar la fiecare click, Google ia din bugetul tău în funcție de competiție. Pe scurt, când spunem Google Ads ne gândim la:

1. Search Network

Să presupunem că un client scrie în căsuța de căutare Google „reparații mașini”, dă search și îi apare prima pagină cu rezultate. În fruntea listei de căutări, deasupra primului rezultat organic, apar reclame ale afacerilor cu acest specific.
„Reparații mașini” este unul dintre cuvintele cheie din lista marketer-ului căutate în general de clienți. Noi ne folosim la fiecare pas de instrumente special create pentru a da cele mai exacte date.

2. Display Network

Campaniile pe Display Network implică bugete mari, însă reprezintă o opțiune potrivită în cazul unor afaceri. Pe această platformă creăm reclame care apar pe site-urile frecventate de potențialii tăi clienți.

Google este spațiul tuturor posibilităților. Clienții tăi te vor căuta în primul rând acolo. Fii prezent, fii pregătit, fii primul! Hai la o consultanță gratuită să gândim împreună o strategie pe Google Ads potrivită pentru afacerea ta!

google ads ppc