Ce este growth hacking-ul?
Growth hackerii au abandonat demult strategiile tradiționale de marketing și au îmbrățișat o nouă formulă modernă și mult mai eficientă. Această formulă este formată din trei procese principale:
Growth hackerii au abandonat demult strategiile tradiționale de marketing și au îmbrățișat o nouă formulă modernă și mult mai eficientă. Această formulă este formată din trei procese principale:
Analizăm și măsurăm caracteristicile grupului țintă, ceea ce-și dorește și ce probleme are. Colectăm toate informațiile și creăm profile complexe. În urma măsurării și cercetării amănunțite aflăm ce vor cu adevărat clienții, ce așteptări au de la produsul/ serviciul tău și ne familiarizăm cu limbajul lor.
Odată ce avem toate datele despre clienții tăi, lansăm metode de testare a credibilității produsului/serviciului înainte de lansarea campaniei. Astfel, avem o evidență în timp real dacă campania va avea impact sau nu. În acest fel nu arunci banii pe campanii despre care nu ai siguranța că vor funcționa, cum se întâmplă în strategiile de marketing tradiționale.
În urma testării ne dăm seama dacă va avea succes campania. Dacă rezultatele testării ne confirmă că oamenii ar cumpăra produsul tău, lansăm campania! Iar dacă nu, măsurăm din nou, dezvoltăm o altă strategie și testăm încă o dată.
Un aspect foarte important este că în elaborarea textelor și a întregii strategii, noi folosim limbajul și dorințele clientului, pe care le aflăm în urma cercetării. Clientul se identifică în mare măsură cu propriile afirmații și probleme și vede în produsul/serviciul tău soluția problemei sale. Asta îl determină să cumpere!
Ți-ai imaginat vreodată că succesul firmelor puternice ca AIRBNB, UBER sau FACEBOOK se datorează implementării acestui concept?
Growth hacking-ul pare simplu din exterior, dar în realitate este un proces foarte complex. L-ai putea compara cu munca unui șoarece de bibliotecă- mereu cu capul în cărți/laptop, mereu cercetând și testând.
Clienții se plictisesc repede, sunt bombardați zilnic de reclame și nu-i mai surprinde nimic. De aceea un growth hacker trebuie să fie foarte atent la ce-și doresc clienții, să fie inovativ și original.
Echipa noastră de growth hackeri este una tânără, cu idei fresh și originale. Testăm ultimele teorii și adaptăm conceptul de growth hacking și pentru afacerea ta. Garantăm că vei ieși din anonimat, vei deveni cunoscut și căutat de cât mai mulți clienți.
Ți-ai imaginat vreodată că succesul firmelor puternice ca Airbnb, Uber sau Facebook se datorează implementării unui concept la care ai acces și tu?
Nu mai arunca banii pe campanii inutile de marketing tradițional! Te așteptăm la o consultanță gratuită, unde concepem strategia de creștere a afacerii tale, folosind acest nou concept. Iar de acolo, decizia e a ta!